ثبت های حسابداری, حسابداری, حسابداری مالیاتی, مقالات

نرم افزار حسابداری مالی

نرم افزار حسابداری مالی

نرم افزار حسابداری مالی

نرم افزار مالی یکی از مهمترین فرایند مالی میباشد که باید به صورتی طراحی شود که قابل استفاده در هر نوع مجموعه و یا سازمانی از جمله بازرگانی ، خدمات ، پیمانکاری و تولیدی باشد. این نرم افزار به شما یاری میدهد که زمانی که به طور مثال : فاکتور خرید کالایی را ثبت میکنید نرم افزار سند حسابداری آن را صادر کرده و در حساب های خرید کالا و شخصی که از وی خریداری شده ثبت مینماید و به طور اتوماتیک تعداد و قیمت کالای خریداری شده و موجودی انبار را چک مینماید. پس از آن در قسمت پرداخت سیستم به صورت اتوماتیک چم و وجه پرداخت شده را در سیستم ثبت مینماید و گزارشات مالی را بروزرسانی کرده و در اختیار مسئول مربوطه قرار میدهد.

این سیستم جهت کارایی درست و مناسب نیاز به نرم افزار مدیریت انبار دارد چون در صورت نبودن نرم افزار ، اطلاعات مربوط به قسمت انبار بایستی به طور دستی انجام پذیرد که در این صورت در فعالیت نرم افزار حسابداری خللی ایجاد میگردد و عملا نمیتوان از آن استفاده نمود. بسیاری از نرم افزار های حسابداری تنها جهت صدور فاکتور برای مشتریان و بررسی موجودی صندوق و کالای موجود در انبار مورد استفاده قرار میگیرد و مناسب و استاندارد برای دفاتر قانونی و حسابداری دو طرفه نمیباشد به این نوع نرم افزار ، بازاری یا فروشگاهی میگویند ، ولی بعضی از آنها دارای دفاتر قانونی و استاندارد دو طرفه بوده که میتوان هم با دید بازاری و هم حسابداری از آن استفاده نمود.

اشخاصی که از این نرم افزارها استفاده میکنند از 3 گروه تشکیل میشوند:

1- کارخانه ها ، ادارات و…
2- مجموعه ها ، کارگاه ها و…
3- فروشگاه ها ، مغازه ها و…

 

آنلاین حسابدار حسابدار کمک ارائه دهنده خدمات اظهارنامه مالیاتی ، پلمپ دفاتر قانونی ، حسابداری ، قانون کار ، بیمه و… میباشد همچنین این مجموعه در ارائه خدمات مشاوره تلفنی حسابداری و دیگر خدمات مالیاتی فعالیت دارد جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تماس های ثابت تهران 9092305726 و تلفن ثابت شهرستان 9099071209 تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *