ارزش افزوده, مالیاتی, مقالات

مدت اعتبار گواهی ارزش افزوده

مدت اعتبار گواهی ارزش افزوده

مدت اعتبار گواهی ارزش افزوده

طبق ماده 3 قانون مالیات بر ارزش افزوده، تفاوت بین ارزش کالا و خدمات عرضه شده و ارزش کالا و خدمات خریداری شده در یک دوره معین ارزش افزوده نام دارد که نوعی مالیات بر مصرف است که هم اکنون در بیش از 140 کشور جهان انجام می شود.

مالیاتی است که غیر از تولید کننده اصلی؛ هر واسطه ای موظف است یک بار آن را پرداخت و در مرحله بعد آن را از مشتری اش دریافت و به حساب دولت واریز نماید. در واقع مالیاتی است که خریدار ( مصرف کننده) در زمان استفاده از خدمات یا همراه با خرید کالا؛ در طول فرآیند تولید و خدمات می پردازد و دریافت کننده مبلغ؛ بایستی مالیات دریافتی را به دولت پرداخت نماید. این مالیات برای تمامی کالاها و خدماتی که در برابر پول انجام میشود؛ تعلق می گیرد.

1- دوره اعتبار گواهی نامه ثبت نام در نظام مالیات بر ارزش افزوده برای مودیان حائز شرایط برای اولین بار 6 ماه میباشد

2- دوره اعتبار گواهی نامه ثبت نام ارزش افزوده برای مودیانی که بدهی مالیاتی خود را در نظام مالیت بر ارزش افزوده را پرداخت نمودن ، 1 سال خواهد بود در اینجا باید قید شود که مدت مذبور برای مودیان خوش حساب که 3 سال مودی نظام مالیات بر ارزش افزوده بوده و بدهی مالیات بر ارزش افزوده ندارد ، 24 ماهه خواهد بود

 

آنلاین حسابدار حسابدار کمک ارائه دهنده خدمات اظهارنامه مالیاتی ، پلمپ دفاتر قانونی ، حسابداری ، قانون کار ، بیمه و… میباشد همچنین این مجموعه در ارائه خدمات مشاوره تلفنی حسابداری و دیگر خدمات مالیاتی فعالیت دارد جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تماس های ثابت تهران 9092305726 و تلفن ثابت شهرستان 9099071209 تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *