قانون کار, مقالات

گواهی اشتغال به کار

گواهی اشتغال به کار

گواهی اشتغال به کار

امروزه برای اشخاص این گواهی بسیار با اهمیت بوده و برای دریافت وام از بانک ها یا موسسات که میخواهند وام دریافت کنند و یا برای ارائه به سفارت خانه ها برای دریافت ویزا و همینطور دانشجوها جهت ارائه به دانشگاه و مواردی از این قبیل مورد استفاده قرار میگیرند.

این گواهی معمولا برای کارهای اداری مانند وام گیرنده ها صورت می گیرد. در اینجا ما به شما برای نحوه گرفتن و صحیح نوشتن متن گواهی اشتغال به کار کمک می کنیم تا شما بتوانید با اطمینان کامل این گواهی را استفاده کنید.

چند نمونه از فرم های درخواست اشتغال به کار و متن آنها :

به نام ایزد منان

ریاست محترم بانک —
موضوع : گواهی اشتغال به کار

با سلام
احتراما بدینوسیله گواهی میگردد که آقای / خانم —— فرزند ——- به شماره شناسنامه / کد ملی ———– صادره از —— کارکنان قراردادی این مجموعه با حقوق و مزایای ماهانه —— ریال معادل —- تومان در این مجموعه مشغول فعالیت میباشد.

این گواهی بر اساس موضوع فوق صادر و فاقد هرگونه ارزش و تعهد قانونی دیگری میباشد.

 

آنلاین حسابدار حسابدار کمک ارائه دهنده خدمات اظهارنامه مالیاتی ، پلمپ دفاتر قانونی ، حسابداری ، قانون کار ، بیمه و… میباشد همچنین این مجموعه در ارائه خدمات مشاوره تلفنی حسابداری و دیگر خدمات مالیاتی فعالیت دارد جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تماس های ثابت تهران 9092305726 و تلفن ثابت شهرستان 9099071209 تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *