ثبت های حسابداری, حسابداری, مقالات

نرم افزار حسابداری چیست ؟

نرم افزار حسابداری چیست ؟

نرم افزار حسابداری چیست ؟

نرم افزار حسابداری یکی از برنامه های کاربردی در کامپیوتر میباشد که شما را قادر به مدیریت معاملات مالی خود مینماید. این نرم افزار ها میتوانند به صورت گسترده ای در قسمت های مختلف مورد استفاده قرار بگیرند. بعضی از نرم فزار ها جهت حسابداری در کسب و کارهای ساده و بعضی جهت مدیریت کل امور مالی و فعالیت های بزرگ طراحی شده است. با استفاده از این برنامه ها مجموعه ها میتوانند به آسانی از منبع ها در قسمت های حسابداری خود بهره ببرند و باعث کاهش اشتباهات حسابداری شوند. به نرم افزار هایی که بر پایه مفاهیم حسابداری برای تسهیل امورات به حسابداران کمک میکند نرم افزار حسابداری میگویند.

انواع نرم افزار های حسابداری :

نرم افزار حسابداری فروشگاهی :

این نرم افزار ها فقط برای مدیریت صندوق ، خرید ، فروش و موجودی را کنترل و بروز میکنند و سرعت عملکرد و راحت بودن در این نرم افزار ها حائز اهمیت میباشد و بیشتر بر اساس بارکد کار میکنند.

حسابداری مجموعهی :

این نرم افزارها تمامی امورات مجموعه از جمله انبار خرید و فروش ، خزانه داری ، حقوق و دستمزد ، حسابداری علمی را مدیریت میکند.

حسابداری یکپارچه :

این نرم افزار کلیه احتیاجات سازمان را فراهم میکند و قسمتهای قالب اسناد حسابداری تجمیع خود را به هسته مرکزی ارائه مینماید برخی این نوع نرم افزار ها به صورت تحت شبکه ارائه میگردد و حسابداری صنعتی را برای مدیریت کارخانه و تولید شامل میشود.

نرم افزار حسابداری انبار :

برای مدیریت ورود و خروج محصولات در انبار ها ، کنترل موجودی مورد استفاده قرار میگیرد.

نرم افزار خرید و فروش :

برای مدیریت ورود و خروج کالاها به طور ریالی برای ارائه به مشتریان ، چاپ خروجیهای تابعه ، تهیه گزارش مشتریان استفاده میشوند.

نرم افزار حسابداری دریافت خزانه داری :

برای کنترل ورود و خروج منابع مالی ، سند های مالی ، بررسی حسابهای صندوق و بانک ، مانده حساب مشتریان ، تهیه گزارش مشتریان مورد استفاده قرار میگیرد.

نرم افزار حسابداری تولید و سفارش :

برای مدیریت سفارش های خارجی ، تولید بر اساس فرمول ساخت ، حساب کردن بهای تمام شده کالاهای تولید استفاده میشود.

نرم افزار حسابداری مالیاتی :

این قسمت بهره برداری علمی از دانش حسابداری از جمله کدینگ حسابداری ، سند های مالی ، گزارش تابعه میباشد که برای یکسان بودن رویداد های مالی کلیه قسمت ها و اراده به مراجع مربوطه مورد استفاده قرار میگیرند.

 

آنلاین حسابدار حسابدار کمک ارائه دهنده خدمات اظهارنامه مالیاتی ، پلمپ دفاتر قانونی ، حسابداری ، قانون کار ، بیمه و… میباشد همچنین این مجموعه در ارائه خدمات مشاوره تلفنی حسابداری و دیگر خدمات مالیاتی فعالیت دارد جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تماس های ثابت تهران 9092305726 و تلفن ثابت شهرستان 9099071209 تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *