بیمه, مالیاتی, مقالات

مشاوره بیمه و مالیات

مشاوره بیمه و مالیات

مشاوره بیمه و مالیات

بیمه و مالیات جزو یکی از مهمترین اموراتی است که هر مجموعه و موسسه ای امکان دارد با آن در ارتباط باشند. برای تنظیم لایحه دفاعیه بیمه و گزارش آن ، نیاز به اطلاعات از آخرین قانون و آیین نامه های تهیه شده و به تصویب رسیده در حیطه امور بیمه و مالیاتی میباشد. زمانی که حسابداران ، اطلاع کافی و کامل از این قوانین دارند ، بعضی مجموعه ها ، جهت مشاوره بیمه و مشاوره امور مالیاتی خود از حسابداران با تجربه کمک میگیرند. برخی مجموعه ها که در سال های ابتدایی کار ، با مشکل و شکست مواجه میشوند ، یا واحد های سنتی که همچنان از روش سنتی حسابداران استفاده میکنند و از قانون جدید اطلاعی ندارند ، دست به تهیه لایحه های مالیات و بیمه خود بدون مشاوره بیمه ای با کارشناس با تجربه حسابداری میمایند.

مجموعه با استعداد و خبره حسابدار کمک یکی از مراکز پیشرفته در انجام مشاوره های مالیاتی، حسابداری، اظهارنامه مالیاتی، بیمه، حسابرسی، پلمپ دفاتر قانونی نیز می باشد. جهت دریافت مشاوره به صرفه می توانید با کارشناسان با تجربه ما نیز تماس بگیرید.

آنلاین حسابدار حسابدار کمک ارائه دهنده خدمات اظهارنامه مالیاتی ، پلمپ دفاتر قانونی ، حسابداری ، قانون کار ، بیمه و… میباشد همچنین این مجموعه در ارائه خدمات مشاوره تلفنی حسابداری و دیگر خدمات مالیاتی فعالیت دارد جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تماس های ثابت تهران 9092305726 و تلفن ثابت شهرستان 9099071209 تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *