مالیات بر حقوق, مالیاتی, مقالات

سیستم الکترونیکی مالیات حقوق

سیستم الکترونیکی مالیات حقوق

سیستم الکترونیکی مالیات حقوق

مالیات حقوق و دستمزد چیست؟

مالیات حقوق و دستمزد نوعی از مالیات بوده و هنگامی که یک شخص نیروی خود را در اختیار شخص دیگری قرار دهد و در ازای آن حقوق نقد یا غیر نقدی کسب کند به فرد دریافت کننده تعلق می گیرد.

فرد می بایست از میزان سقف حقوق معاف از مالیات برخوردار بوده، تا مشمول این نوع مالیات گردد.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی ،بسیاری از کارها به طور اینترنتی انجام میشود که در این میان سازمان امور مالیاتی جهت آسان تر شدن دریافت اطلاعات مالیات بردرآمد و حقوق و جلب رضایت مودیان محترم مالیاتی و همچنین کسر هزینه ها ، نسبت به پیاده سازی سیستم مکانیزه مالیات حقوق ، اقدام نموده است. از این طریق شخص در ابتدا میتواند حقوق و میزان حقوق و مزایای پرداختی و مالیات مربوط با آن را به طور فایل الکترونیکی در پایگاه اطلاعاتی سازمان امور مالیاتی ذخیره نموده و این فایل از طرف سازمان امور مالیاتی در اختیار ما قرار میگیرد.

همانطور که میدانید، سیستم الکترونیکی مالیاتی، امروزه به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیار گسترش یافته است و بین عموم مردم، بسیار باب شده است.

آنلاین حسابدار حسابدار کمک ارائه دهنده خدمات اظهارنامه مالیاتی ، پلمپ دفاتر قانونی ، حسابداری ، قانون کار ، بیمه و… میباشد همچنین این مجموعه در ارائه خدمات مشاوره تلفنی حسابداری و دیگر خدمات مالیاتی فعالیت دارد جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تماس های ثابت تهران 9092305726 و تلفن ثابت شهرستان 9099071209 تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *