ارزش افزوده, مالیاتی, مقالات

تمدید گواهی ارزش افزوده

onlinehesabdar-tamdide-arzesh-afzude

تمدید گواهی ارزش افزوده

اشخاصی که دارای این گواهی میباشند لازم است برای تمدید ارزش افزوده 15 روز پیش از پایان اعتبار گواهینامه قبلی به سایت evat.ir مراجعه نمایند و اقدام به تمدید گواهی نمایند.

پس از ورود به سامانه ، نام کاربری و رمز عبور به سایت را وارد نموده و درخواست گواهی را انتخاب نمایید و مدارکی اعم از کد رهگیری شماره اقتصادی را وارد نموده و مورد ( دارای گواهی ارزش افزوده هستم ) را وارد نمایید. کد رهگیری شماره اقتصادی را میتوانید از اظهارنامه یا از طریق نشانی لینک زیر کد رهگیری خود را بیابید :

http://e2.tax.gov.ir/pages/action/show/3

پس از ورود اطلاعات مربوط به شماره گواهی و تاریخ اعتبار آن ، شماره پیگیری درخواست صدور گواهینامه به کاربر ارائه میگردد که برای پیگیری های بعدی بایت تمدید گواهینامه ، شماره مورد نظر الزامی میباشد. در حفظ و نگهداری این کد دقت لازم را داشته باشد.

در بعضی موارد دیده شده که مجموعه ها پس از دریافت کد پیگیری درخواست گواهی ، دیگر نسبت به گواهی اقدامی انجام نمیدهند ، به طوری که دریافت کد رهگیری به منزله دریافت گواهی نیست و باید پیگیری های لازم را از طریق این کد انجام دهند. امکان دارد به علت ناقص بودن مدارک و با بدهی مالیاتی درخواست تمدید رد شود . توجه داشته باشید این موضوع را مد نظر بگیرید که باید جهت تمدید گواهی خود ، اصل گواهی قبلی را ارائه حوزه خود نمایید

 

آنلاین حسابدار حسابدار کمک ارائه دهنده خدمات اظهارنامه مالیاتی ، پلمپ دفاتر قانونی ، حسابداری ، قانون کار ، بیمه و… میباشد همچنین این مجموعه در ارائه خدمات مشاوره تلفنی حسابداری و دیگر خدمات مالیاتی فعالیت دارد جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تماس های ثابت تهران 9092305726 و تلفن ثابت شهرستان 9099071209 تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *