مالیاتی, مقالات

اهداف مدیریت مالی

اهداف مدیریت مالی

اهداف مدیریت مالی

یکی از اهداف مهم مدیران مالی امینت سرمایه گذاری میباشد و هدف مدیران مالی ، تهیه ، تخصیص و بررسی منابع مالی مربوطه بوده ، آنها تلاش میکنند تا از عرضه کافی و دقیق منابع مالی اطمینان حاصل نمایند. همچنین مدیران مالی سعی بر این دارند که از بازده مناسب به سهامداران اطمینان حاصل کنند این رسید بستگی به ظرفیت درآمد ، قیمت سهام و گسترش سهامداران دارد بنابراین مدیران مالی به دنبال اهدافی مهم و موثر هستند که بودجه مربوطه به طور مطلوبی مورد استفاده قرار بگیرد.

منابع مالی بایستی در معاملاتی با ظرفیت امنیتی بالایی سرمایه گذاری شوند که در آخر توجه به این قسمت سبب نرخ مطلوب بازگشت سرمایه میشود. مدیران مالی به دنبال برنامه ریزی برای ساختار درست سرمایه میباشد. مدیران مالی نقش موثری در دستیابی به اهداف یک سازمان میباشند

وظایف مهم مدیریت مالی

1 – نتیجه گیری درباره سرمایه گذاری
2- نتیجه گیری درباره تامین مالی
3- چگونگی تقسیم سود سهام

یکی از مهمترین وظیفه مدیران مالی نتیجه گیری در مورد سرمایه گذاری میباشد ، چون در این چارچوب بایستی هم هدف های مشتریان و هم هدف های مالکان را تامین نماید. سرمایه گذاری نادرست نه تنها موجب از دست رفتن سرمایه سازمان میشود بلکه اعتبار سازمان و ارزش سهام آن کاهش پیدا میکند.

نقش مدیریت مالی

1- تحت نظر داشتن فعالیت حسابداری طرح های بلند مدت سازمان و حفظ اسناد مالی مجموعه
2- تحت نظر داشتن اسناد و اوراق بهادار در حسابهای بانکی مجموعه و جابجایی به موقع حساب
3- تحت نظر بودن تهیه و تنظیم بودجه و بررسی هزینه های جاری سازمان
4- فراهم نمودن اعتبارات لازم جهت سرمایه گذاری مجموعه در طرح های بلند مدت

 

آنلاین حسابدار حسابدار کمک ارائه دهنده خدمات اظهارنامه مالیاتی ، پلمپ دفاتر قانونی ، حسابداری ، قانون کار ، بیمه و… میباشد همچنین این مجموعه در ارائه خدمات مشاوره تلفنی حسابداری و دیگر خدمات مالیاتی فعالیت دارد جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تماس های ثابت تهران 9092305726 و تلفن ثابت شهرستان 9099071209 تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *