پلمپ دفاتر قانونی, مالیاتی, مقالات

جرائم عدم ارائه تحریر دفاتر قانونی

جرائم عدم ارائه تحریر دفاتر قانونی

جرائم عدم ارائه تحریر دفاتر قانونی

دفاتر روزنامه و دفتر کل در صورتی که باعث رد آنها شود و موجب جرایمی توسط قانون دارایی گردد ، برخی از آنها به شرح زیر میباشد:

عدم تحویل دفاتر روزنامه و دفتر کل موجب 20% جریمه برای مالیات دهنده میگردد و در صورتیکه دفاتر ارائه گردند ولی باعث رد دفاتر شود معادل 10 درصد جریمه خواهد شد. قابل ذکر است مودیان بایستی در ثبت دفاتر روزنامه و کل خود دقت کافی را داشته باشند و برای اطلاع از جزئیات و تکلیف های خود در این خصوص میتوانند با موسسات خدمات حسابداری و حسابرسی مشورت نمایند تا جریمه نپردازند.

موارد رد شدن دفاتر روزنامه و کل

تخلف از تکالیف مقرر در این آئین­نامه ماده 95 در موارد زیر موجب رد دفاتر می­‌باشد: 1- در صورتی که دفاتر ارائه شده نزد مراجع ذیربط به ثبت نرسیده باشد یا فاقد یک یا چند برگ باشد. 2- عدم ثبت یک یا چند فعالیت مالی…

آنلاین حسابدار حسابدار کمک ارائه دهنده خدمات اظهارنامه مالیاتی ، پلمپ دفاتر قانونی ، حسابداری ، قانون کار ، بیمه و… میباشد همچنین این مجموعه در ارائه خدمات مشاوره تلفنی حسابداری و دیگر خدمات مالیاتی فعالیت دارد جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تماس های ثابت تهران 9092305726 و تلفن ثابت شهرستان 9099071209 تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *